Έχεις πάρει την επιδότηση;
Εξαργύρωσέ την εδώ.
Αν εγκρίθηκες στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης & Θερμοσίφωνα» και έχεις ήδη λάβει την επιταγή (voucher), αναλαμβάνουμε όλη τη διαδικασία προμήθειας & εγκατάστασης του νέου σου συστήματος – γρήγορα και χωρίς άγχος.
- Εξαργύρωση voucher για ηλιακό θερμοσίφωνα ή/και αντλία θερμότητας
- Επιλογή εγκεκριμένου εξοπλισμού βάσει του Προγράμματος
- Πλήρης εγκατάσταση & παράδοση σε λειτουργία

Για ποιον είναι αυτή η υπηρεσία;
Αυτή η σελίδα απευθύνεται σε εσένα που:
- Έχεις λάβει έγκριση από το πρόγραμμα
- Βλέπεις στο λογαριασμό σου μία ηλεκτρονική επιταγή (voucher)
- Θέλεις να αλλάξεις το σύστημα θέρμανσης ή/και τον θερμοσίφωνα
- Δεν έχεις ακόμη βρει αξιόπιστο προμηθευτή / εγκαταστάτη
- Δεν θέλεις να ρισκάρεις να λήξει η επιταγή χωρίς να την αξιοποιήσεις
Εμείς αναλαμβάνουμε να μετατρέψουμε την έγκρισή σου σε πραγματική εγκατάσταση, με το ελάχιστο δυνατό κόστος από την τσέπη σου.
Τι αναλαμβάνουμε για εσένα
1. Έλεγχο της επιταγής (voucher)
Ελέγχουμε τον κωδικό σου, το ποσό επιδότησης, τις προθεσμίες και τις ειδικές προϋποθέσεις που ισχύουν για την περίπτωσή σου.
2. Τεχνική εκτίμηση & πρόταση λύσης
Eξετάζουμε τις ανάγκες σου και προτείνουμαι συγκεκριμένα μοντέλα (ηλιακός θερμοσίφωνας ή/και αντλία θερμότητας) που καλύπτουν τις ανάγκες σου και είναι συμβατά με το Πρόγραμμα.
3. Επιλογή εγκεκριμένου εξοπλισμού
Προτείνουμε λύσεις από τον εγκεκριμένο κατάλογο του Προγράμματος, με εγγύηση, αξιοπιστία και διαθέσιμα ανταλλακτικά.
4. Εγκατάσταση & παράδοση σε λειτουργία
Αναλαμβάνουμε αποξήλωση παλιού εξοπλισμού (όπου απαιτείται), τοποθέτηση και σύνδεση του νέου συστήματος, ρυθμίσεις και δοκιμές.
6. Υποστήριξη μετά την εγκατάσταση
Παραμένουμε δίπλα σου για απορίες, συντήρηση, εγγυήσεις και μελλοντικές αναβαθμίσεις.
Η διαδικασία σε 4 απλά βήματα
- Επικοινωνία: μας στέλνεις τον κωδικό της επιταγής σου.
- Έλεγχος & προσφορά: ελέγχουμε την επιταγή, προτείνουμε εξοπλισμό και σου δίνουμε αναλυτική προσφορά.
- Ραντεβού & εγκατάσταση: κλείνουμε ημερομηνία, γίνεται η εγκατάσταση και συλλέγονται τα απαραίτητα στοιχεία.
- Ολοκλήρωση & υποστήριξη: ολοκληρώνουμε τη διαδικασία στο Πρόγραμμα και παραμένουμε διαθέσιμοι για ό,τι χρειαστείς.
.png)
- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Έχω ήδη επιταγή (voucher). Γιατί να συνεργαστώ μαζί σας;Επειδή χρειάζεσαι έναν συνεργάτη που γνωρίζει τις τεχνικές προδιαγραφές του Προγράμματος, δουλεύει με εγκεκριμένα προϊόντα, αναλαμβάνει την εγκατάσταση με ευθύνη και σε καθοδηγεί μέχρι την οριστική ολοκλήρωση. Έτσι αποφεύγεις λάθη που μπορεί να οδηγήσουν σε απόρριψη δαπάνης ή απώλεια της επιδότησης.
Μπορώ να αγοράσω όποιον ηλιακό ή αντλία θερμότητας θέλω;Όχι. Το Πρόγραμμα δέχεται μόνο εξοπλισμό που βρίσκεται στον εγκεκριμένο κατάλογο και πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές (ενεργειακή κλάση, πιστοποιήσεις κ.λπ.). Εμείς σου προτείνουμε συμβατά μοντέλα ώστε να είσαι σίγουρος ότι η αγορά σου θα γίνει δεκτή.
Τι γίνεται αν ο εξοπλισμός κοστίζει περισσότερο από το ποσό του voucher;Το ποσό της επιταγής αφαιρείται από τη συνολική αξία εγκατάστασης (εξοπλισμός + εργασίες). Αν η τελική δαπάνη είναι μεγαλύτερη, το υπόλοιπο το πληρώνεις εσύ, με τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξεις.
Μέχρι πότε μπορώ να χρησιμοποιήσω την επιταγή;Κάθε επιταγή έχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης. Πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και να έχουν υποβληθεί όλα τα δικαιολογητικά πριν τη λήξη. Γι’ αυτό προτείνουμε να ξεκινήσεις το συντομότερο δυνατό.
Τι χρειάζεται να έχω όταν επικοινωνήσω μαζί σας;Ιδανικά: τον κωδικό της επιταγής ή το σχετικό SMS/email, τον τελευταίο λογαριασμό ρεύματος της κατοικίας και μία φωτογραφία του υπάρχοντος θερμοσίφωνα ή λέβητα (αν υπάρχει). Με αυτά μπορούμε να σου δώσουμε ακριβή εικόνα για το τι μπορεί να γίνει.
Έχεις άλλη απορία; Επικοινώνησε μαζί μας και θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε.